Ben 10 Adventure Oyunu

25 Mart 2012 Pazar

Oyun Puan olarak Çizgi Film Oyunları ile alakalı flash oyunlarımıza devam ediyoruz. Çizgi Film  oyunları kategorisinde heyecan ve serüven dolu oyunlar sizi bekliyor. Çizgi Film Oyunları    kategorimizde yer alan  Ben 10 Adventure  oyunu sizlerle..
Ben 10 Adventure(Ben 10 Macera) Oyununda Ben 10'in bu macera oyunu 8 bölümden oluşmaktadır.Ben 10 ilk bölümden maceraya başlayarak karşısındaki engellere karşı mücadele etmelidir. Bunun için ona yardım etmeli ve Ben 10'in arkadaşı Gween'i kurtarmasında önemli bir rol oynamalısınız. Tuzaklardan ve tehlikelerden kaçınarak Ben 10'i yön tuşları ile kontrol ettirin.Süper Mario oyunu tarzı bir oyun Ben 10 Macera oyunu boruların içine girmek için aşağı oyön tuşunu kullanınız.
İyi Eğlenceler...

Senin İçin Seçtiğim Oyunlar

0 yorum :

Yorum Gönder