Ben 10 Drift Oyunu

25 Mart 2012 Pazar

Oyun Puan olarak Çizgi Film Oyunları ile alakalı flash oyunlarımıza devam ediyoruz. Çizgi Film oyunları kategorisinde heyecan ve serüven dolu oyunlar sizi bekliyor. Çizgi Film Oyunları    kategorimizde yer alan  Ben 10 Drift  oyunu sizlerle..
Ben 10 Drift Oyununda Ben 10 arabası ile drift yapmaya hazırlanıyor.Ne kadar çok arabayı kaydırırsanız o kadar çok puan alacaksınız.Oyunu başlatmak için play butonuna tıklayın ve giriş yapın. Ben 10'in drift arabası ile yan kaydırarak yol üzerinde bulunan turuncu rengli nesneleri toplamalısınız.Ayrıca Ben 10 arabası saatinin üstünden geçerseniz turbo almış olacaksınız ve Ben 10 arabası hızlanıcaktır.Ben 10 Drift oyununu Yön tuşları yardımı ile oynuyacaksınız
İyi Eğlenceler...

Senin İçin Seçtiğim Oyunlar

0 yorum :

Yorum Gönder